tirsdag den 21. maj 2013

Milani Shadow Eyez

Jeg har i dag, fået nogle nye eyehadow Sticks ind ad døren, som jeg bare MÅ fortælle om her.

Som jeg skrev sidst, har jeg en stærk svaghed for creme skygger, især i blyant/stick form. Derfor var jeg nødt til at prøve disse, da EmilyNoel83 anbefalede dem på det varmeste, på youtube.
EmilyNoel83 er en meget populær makeup guru på youtube. Hendes kanal hedder BeautyBroadcast og hun har også en blog der hedder www.beautybroadcast.net .

Disse eyehadow Sticks er af mærket Milani og hedder shadow Eyez.
Emily fortæller i en af sine videoer, at de er vandfaste, og at de er "gnubbesikre".
Og jeg er vildt imponeret!!! Ca. 30 sek. efter jeg havde prøvet dem på hånden, flyttede de sig ikke mere!!!!
Jeg glæder mig meget, til at prøve at arbejde med dem på øjnene. Det har jeg jo selvsagt ikke gjort endnu, eftersom jeg lige har modtaget dem i dag.

Men her er et billede, med farveprøver.

Farverne hedder (fra venstre mod højre):
01 Winter White
03 Champagne Toast
02 Brown Deluxe
04 Green Safari
05 Aquatic Style
06 Royal Purple
 
Farveprøverne viser desværre ikke, at alle farverne indeholder shimmer.
Jeg glæder mig til at fortælle mere om, hvordan de er at arbejde med. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar