onsdag den 6. februar 2013

Makeup opbevaring

Jeg har efterhånden samlet en del makeup sammen. Der er selvfølgelig mange, der har mere end hvad jeg har, men jeg har nok mere end gennemsnits danskeren ;)

Jeg har længe fyldt næsten hele badeværelset med mine ting, og det var ved at drive min bedre halvdel til vanvid. Hvilket jeg egentlig godt kan forstå.

Derfor har vi nu fået indrettet et værelse til mig, hvor jeg kan have alle mine ting, uden at det genere nogen.


For at få plads til alle mine ting, måtte jeg ud og
have fat i en kommode med god plads.
Denne model hedder Alex og er købt i IKEA.
Den har hjul, så den er nem at flytte rundt på.
Jeg er blevet inspireret til denne model af MakeUpByTiffanyD,
der er beautyguru på youtube.

 I øverste skuffe har jeg alle produkterne til ansigtet,
såsom foundation, BB-cream, pudder, blush osv.
 


 I skuffe nr to, har jeg øjenskyggeprimer, cremeøjenskygger,
øjenskygge blyanter/sticks, enkelte øjenskygger og nogle små paletter.
 
 I tredje skuffe har jeg de lidt større paletter.
Her er både dyre og billige mærker.
 
 I fjerde skuffe har jeg løse pigmenter, glitter, eyelinere,
glitterlinere, læbeprodukter og mascara.
 
 I femte skuffe har jeg forskelligt tilbehør. Kleenex, vatpinde,
makeup wipes, kunstige vipper, neglelak, læbepromade,
brushguards og ekstra pensler.
 
 Mine store paletter er sat op på væggen på fotoramme holdere.
Det var en pludselig indskydelse jeg fik, da jeg var i IKEA.
Og jeg synes at det fungere rigtig godt.
 
 Pensel opbevaring. En firkantet vase, også fra IKEA.
Så har jeg fyldt sort deko-sand i og derefter hvid glas grus.
Det gør at penslerne står stabilt, og er nemme at overskue.
 
Mine Real Tecniques pensler står i en vase for sig.
Det gør de, fårdi de er bredere i enden, og derfor er
sværere at få ned i sand/gruset.
 
 
Det var lidt om min opbevaring at mine ting. Hvis der er noget jeg skal gå i dybden med, så sig endelig til.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar