onsdag den 6. februar 2013

Så er vi igang.

Så blev det tid for mit første blogindlæg.
Og hvordan får man lige startet?

Jo, jeg kunne jo fortælle lidt om hvad jeg vil bruge den første tid på, her på min blog.

Da det jo i hovedtræk vil handle om makeup og hår, vil jeg i de næste par blogs gennemgå min makeup samling.

Og derefter vil jeg lave nogle hauls (som det hedder på engelsk) over de sidste ting jeg har fået hjem.
Og disse vil selvfølgelig komme løbende, som jeg får nye ting hjem.

Jeg vil også komme med anbefalinger på produkter, ting og hjemmesider som jeg er glad for at bruge.

Jeg vil også gerne understrege at alt hvad jeg skriver om her på bloggen, er noget jeg selv har købt. Jeg bliver ikke betalt for at skrive om bestemte produkter, eller for at have bestemte meninger om dem.

Jeg håber at I vil få noget ud af at komme her.

Rigtig god fornøjelse.

1 kommentar:

  1. hejsa
    Vil gerne høre fra dig mht. vipper - skriv til mail@genda.dk eller kig www.genda.dk

    SvarSlet